Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
D'r stong nog niks op de site van ODC over inschrijven, maar heb d'r mar een mailtje naartoe gestuurd naar z'n info-adres, dus maar even afwachten wat ze er van denken.............
in ieder geval bedankt voor de tip van ODC, Koekie.
ja ja, het was me het dagje wel, steekas van de 940 as gebroken net voor de wedstrijd.
:fy1
heb met dank aan de familie kok s'middags nog een paar rondjes met een e30 kunnen maken en moet zeggen dat dat 10 keer makkelijker rijd dan de rekord :hmmz dus met andere woorden, vol gas met de manta verder
Het was zeker leuk! Ik was er pas om een uur of half 13 maar om 13 uur begonnen ze net weer met rijden.
Heftig begin ook want er reed meteen een e30 zn achterkant eraf tegen die blokken.
Nog een paar filmpjes gemaakt met de telefoon ook.
Waren wel paar heftige runs bij hee... Vooral die met de winnaars. De station bmw, de corrola en de volvo's waren echt goed!
Die zaten ook echt dicht op elkaar in de runs..
Maar ja.. de vrije middag was verder wel leuk maar als toeschouwer toch een stuk minder als bestuurder kan ik me indenken. het ging echt hard jeuken!!!
Ik zag zo al die bmw's.. En savonds weer mijn bmw 2002 in de tuin...
ik ben er ook geweest mare waarom heb ik jou niet zien rijden Sik??? ben wel rond 3 u naar huis gegaan.. is zeker te vroeg geweest..was wel weer gaaf om te zien begint ook bij mij steeds meer te jeuken... denk toch dat ik de 'nieuwe'manta beetje bij beetje klaar ga maken.. moet toch iets mee gebeuren kan ik t gelijk combineren..