B Baas J. Hoort bij de inboedel 25 feb 2012 #1 Op mn XP draaide het altijd perfect...krijg t maar niet draaiend onder win7.. Iemand die het wel draaiend heeft??
Op mn XP draaide het altijd perfect...krijg t maar niet draaiend onder win7.. Iemand die het wel draaiend heeft??
D Dolby Hoort bij de inboedel 29 feb 2012 #2 Ik heb EPC versie 4 Build 25-November-2009 09:32:28 358.54. Loopt alleen maar goed onder Windows XP. Omdat de plugin niet werkt om de foto's te zien. Dit kun je makkelijk oplossen door. Een virtual XP machine te maken. Kun je gratis downloaden bij Microsoft. Je kunt dan in je Windows 7. De Virtual Windows XP machiene opstarten en EPC versie 4 compleet gebruiken zonder dat je een extra PC of laptop nodig hebt. Zie link: http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; Heb je meer vragen PM me maar.
Ik heb EPC versie 4 Build 25-November-2009 09:32:28 358.54. Loopt alleen maar goed onder Windows XP. Omdat de plugin niet werkt om de foto's te zien. Dit kun je makkelijk oplossen door. Een virtual XP machine te maken. Kun je gratis downloaden bij Microsoft. Je kunt dan in je Windows 7. De Virtual Windows XP machiene opstarten en EPC versie 4 compleet gebruiken zonder dat je een extra PC of laptop nodig hebt. Zie link: http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; Heb je meer vragen PM me maar.
D Dolby Hoort bij de inboedel 29 feb 2012 #3 Ik heb EPC versie 4 Build 25-November-2009 09:32:28 358.54. Loopt alleen maar goed onder Windows XP. Omdat de plugin niet werkt om de foto's te zien. Dit kun je makkelijk oplossen door. Een virtual XP machine te maken. Kun je gratis downloaden bij Microsoft. Je kunt dan in je Windows 7. De Virtual Windows XP machiene opstarten en EPC versie 4 compleet gebruiken zonder dat je een extra PC of laptop nodig hebt. Zie link: http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; Heb je meer vragen PM me maar.
Ik heb EPC versie 4 Build 25-November-2009 09:32:28 358.54. Loopt alleen maar goed onder Windows XP. Omdat de plugin niet werkt om de foto's te zien. Dit kun je makkelijk oplossen door. Een virtual XP machine te maken. Kun je gratis downloaden bij Microsoft. Je kunt dan in je Windows 7. De Virtual Windows XP machiene opstarten en EPC versie 4 compleet gebruiken zonder dat je een extra PC of laptop nodig hebt. Zie link: http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; Heb je meer vragen PM me maar.
I iquick Loopt hier de deur plat 29 feb 2012 #4 Yeps EPC werkt alleen onder xp, wil je toch op windows 7 draaien raad ik je ook een virutal machine aan
Yeps EPC werkt alleen onder xp, wil je toch op windows 7 draaien raad ik je ook een virutal machine aan
I iquick Loopt hier de deur plat 29 feb 2012 #5 Yeps EPC werkt alleen onder xp, wil je toch op windows 7 draaien raad ik je ook een virutal machine aan
Yeps EPC werkt alleen onder xp, wil je toch op windows 7 draaien raad ik je ook een virutal machine aan
J johanhummer9 Loopt hier de deur plat 19 apr 2012 #6 ik kan gewoon zonder problemen epc gebruiken op me win7 pc wel via internet explorer dan
J johanhummer9 Loopt hier de deur plat 19 apr 2012 #7 ik kan gewoon zonder problemen epc gebruiken op me win7 pc wel via internet explorer dan
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 19 apr 2012 #8 misschien leuk als je dan ook verteld hoe en welke epc!
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 19 apr 2012 #9 misschien leuk als je dan ook verteld hoe en welke epc!
I iquick Loopt hier de deur plat 20 apr 2012 #10 Dat is EPC online http://opeloem.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
I iquick Loopt hier de deur plat 20 apr 2012 #11 Dat is EPC online http://opeloem.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 20 apr 2012 #14 Ik moet de opel.bat file aanpassen naar win7 Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 20 apr 2012 #15 Ik moet de opel.bat file aanpassen naar win7 Sent from my GT-I9001 using Tapatalk