H Henk042 Komt hier geregeld 16 sep 2010 #1 Hallo allemaal, passen de stoelen van een omega b ook in een vectra b? Henk
A Arjen Komt hier geregeld 16 sep 2010 #2 Ik weet het antwoord niet maar ik vind het helemaal geen domme vraag!!
T TonSR Loopt hier de deur plat 16 sep 2010 #4 henk, domme vragen bestaan niet,domme andwoorden echter wel ik denk dat het niet gaat passen ,mischien kan je het frame onder de stoelen wel over zetten.
henk, domme vragen bestaan niet,domme andwoorden echter wel ik denk dat het niet gaat passen ,mischien kan je het frame onder de stoelen wel over zetten.
H Henk042 Komt hier geregeld 16 sep 2010 #5 Het betreft inderdaad elektrisch bediende stoelen. Ze zitten een stuk beter dan mijn huidige stoelen.
Het betreft inderdaad elektrisch bediende stoelen. Ze zitten een stuk beter dan mijn huidige stoelen.
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 16 sep 2010 #6 ik vraag me af of ze echt zoveel breder zijn? (aangezien kadet stoelen ook in een corsa passen) heb je de stoelen al op gemeten onderkant? Erwin
ik vraag me af of ze echt zoveel breder zijn? (aangezien kadet stoelen ook in een corsa passen) heb je de stoelen al op gemeten onderkant? Erwin
H Henk042 Komt hier geregeld 16 sep 2010 #7 Nee heb nog niks gemeten. Gaat om een auto van een maat van mij. Staat op het punt om gestript te worden. Ik wil graag die stoelen, desnoods zonder het electrische gedeelte aan te sluiten.
Nee heb nog niks gemeten. Gaat om een auto van een maat van mij. Staat op het punt om gestript te worden. Ik wil graag die stoelen, desnoods zonder het electrische gedeelte aan te sluiten.
H Hawke Post best veel 16 sep 2010 #8 Meten is weten, toch? Met het frame, maar ook de ruimte die je nog hebt naar bijvoorbeeld de middenconsole. Lijkt mij toch dat het wat krap kan worden, als ze een stukkie breder zijn.
Meten is weten, toch? Met het frame, maar ook de ruimte die je nog hebt naar bijvoorbeeld de middenconsole. Lijkt mij toch dat het wat krap kan worden, als ze een stukkie breder zijn.
H Henk042 Komt hier geregeld 16 sep 2010 #9 Ik zal de boel gaan meten, het punt is dat de auto niet hier bij mij is, maar dat ik er een pokke eind voor moet rijden. Vandaar dat ik hoop dat er iemand op dit forum is die het al eens heeft uitgevoerd.
Ik zal de boel gaan meten, het punt is dat de auto niet hier bij mij is, maar dat ik er een pokke eind voor moet rijden. Vandaar dat ik hoop dat er iemand op dit forum is die het al eens heeft uitgevoerd.
H Henk042 Komt hier geregeld 16 sep 2010 #11 @Erwin1987: de omega niet. @louwe 16 klepper: Je hebt gelijk wat die elektrische bediening betreft. Wil ik er wel graag bij. Het punt is, dat de omega stuk is gelopen door een fabricage fout in de distributie riem. Hij staat nu nog bij mijn maat, maar die krijgt volgende week een andere auto van het bedrijf die de riem heeft gemonteerd. Het bedrijf wil de kapotte omega, om daar de onderdelen van te gaan verkopen. Het is dus allemaal vrij kort dag, vandaar dat ik graag zekerheid wil over die stoelen.
@Erwin1987: de omega niet. @louwe 16 klepper: Je hebt gelijk wat die elektrische bediening betreft. Wil ik er wel graag bij. Het punt is, dat de omega stuk is gelopen door een fabricage fout in de distributie riem. Hij staat nu nog bij mijn maat, maar die krijgt volgende week een andere auto van het bedrijf die de riem heeft gemonteerd. Het bedrijf wil de kapotte omega, om daar de onderdelen van te gaan verkopen. Het is dus allemaal vrij kort dag, vandaar dat ik graag zekerheid wil over die stoelen.
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 16 sep 2010 #12 oke anders had ik de vec stoelen kunnen meten voor je. Erwin
H Henk042 Komt hier geregeld 16 sep 2010 #13 Ik ga de gok wagen, want ik mag de stoelen gratis hebben, en das nie duur!!!!
C CORSAGSI Post best veel 16 sep 2010 #14 Als ze gratis zijn dan zou ik ze zeker nemen als ze niet passen dan kun je ze alsnog verkopen toch ! greetz,
Als ze gratis zijn dan zou ik ze zeker nemen als ze niet passen dan kun je ze alsnog verkopen toch ! greetz,
H Henk042 Komt hier geregeld 16 sep 2010 #15 Kijk wel even, volgens mij is het de bedoeling dat mijn stoelen weer in de omega geplaatst moeten worden.
Kijk wel even, volgens mij is het de bedoeling dat mijn stoelen weer in de omega geplaatst moeten worden.