kadettje-89
Komt hier geregeld
ik las net op nu.nl dit bericht
www.nu.nl
Dodelijk ongeval op circuit Zandvoort
ZANDVOORT - Op het circuit van Zandvoort is donderdagmiddag een bestuurder van een open raceauto omgekomen. De wagen vloog tijdens het rijden in brand. De 51-jarige coureur uit Jistrum kon er niet meer op tijd uitkomen en kwam ter plekke om.