Dit is de duurste Opel Manta van Marktplaats 1 april grap?

pjotter

Post vaak
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1035602323-nieuwe-opel-manta-gsi-2-0-bj-1989-dit-betreft-dus-een-nieuwe.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

jbt7IHY.jpg

zal hij met die prijs nooit kwijt raken... je zult al zeker een paar ruggen kwijt zijn alleen al aan al het vergaande rubber enzo.. banden slangen ophangrubbers etc...en als die auto nooit onderhanden genomen is dan zal er ook nog 25+ jaar oude olie in zitten ( ook lekker gezond).. rem vloeistof dat vocht aantrekt...

De laatste Opel Manta-B`s hadden ook last van de roestduivel. :vertag

Klop, klop..................... ;)

Wel eens in het echt gezien.

Heeft jaren te koop gestaan voor 15.000 euro en toen wilde al niemand dat ervoor betalen.

Is toen verkocht samen met een nieuwe Monza aan een zogenaamde liefhebber.

Welk bedrag zal ik maar niet zeggen :D

Paar weken later stond ie al te koop voor 30.000 euro.

het is wat de gek er voor geeft.

en die gek is vast geen nederlander of er moet geld door de wasmachine.

uniek zeker.

waarde geen idee

Hmm, ook hier vlakbij staat zo'n ding, maar dan een witte (exclusief dacht ik) nog steeds in de showroom van een opel-dealer.

Ondank dat men al veel heeft geboden, wordt het ding niet verkocht. En dat terwijl ze destijds gewoon te koop stond.

Hoe dan ook, koop je zo'n ding, dan moet je daar niet mee gaan rijden, maar gewoon in de huiskamer neer stallen.

Alles is beter dan je geld op de bank zetten.

Ik zou er gewoon mee gaan rijden.. Daar is het ding tenslotte voor gemaakt... Als je een auto in je huiskamer wil dan zet er maar zo'n plastic huls neer... Laat ook geen olie plekken achter etc..

Staat op Marktplaats een Mercedes w123 te koop. Schrik niet voor €25,000

Voor een hele nette praktisch nieuwe W123 is een veel grotere markt dan voor een Manta.

Dat daar iemand iets in de buurt van 25000 voor zou kunnen betalen, kan ik nog wel zien gebeuren.

Maar 60000 vragen voor een manta, dan ben je echt wereldvreemd.

Dan weet je echt totaal zeker dat je hem nooit zal gaan verkopen.

En mocht het gebeuren is degene die hem koopt gewoon gek.

Voor de helft knap je een oude professioneel op naar mooier, nieuwer en beter dan deze.

Als je er naast staat met 29000 cash, dan gaat de Manta met je mee.

Wedden. :vertag :thumb

:jerry :kewlpics

@jethro wrote:Als je er naast staat met 29000 cash, dan gaat de Manta met je mee.

:hmmz Hij is te koop geweest voor 17000 minder bij vorige verkopers .

De auto gaat dus niet weg onder de 43000 euro ;)

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@jethro wrote:Als je er naast staat met 29000 cash, dan gaat de Manta met je mee.

:hmmz Hij is te koop geweest voor 17000 minder bij vorige verkopers .

De auto gaat dus niet weg onder de 43000 euro ;)

Jij hebt er al gestaan met 30.000,- cash? in de hand? ;) king: :thumb

:jerry :jerry :kewlpics

Terug
Naar boven