als ik mijn Senator 24V start, is in eerste instantie het licht uit van mijn digidash...:thumbdown
na het 'spelen' met de dimschakelaar brandt alles normaal...
is nu mijn dash aan vervanging toe...? of is het een kwestie van de dimschakelaar eruit en schoonmaken...?:hmmz
na het 'spelen' met de dimschakelaar brandt alles normaal...
is nu mijn dash aan vervanging toe...? of is het een kwestie van de dimschakelaar eruit en schoonmaken...?:hmmz