Digidash Corsa-C

Goedenavond,

Na een goed gelukte installatie in mijn vorige auto (Ford Fiesta), wil ik mijn corsa ook weer voorzien van het welbekende Digidash.

Ik heb al een aantal zoekuren erop zitten, maar ik heb van mn corsa nog geen correct electrisch schema kunnen vinden. Schema digidash heb ik al.

Het betreft een Corsa uit 2001. Er ligt een z 1.4xe motor in, elegance uitvoering.

Kunnen jullie mij helpen? De dealer zegt dat t niet mogelijk is. Heb ze een youtube filmpje van mn Ford Fiesta laten zien, toen was t ineens stil.

Hellup!!!!

Groeten Jaime

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Hoi,

Helaas wel ja. :( Ik zoek de pinout van de stekker van het dashboard van mn c-tje.

Dan kan ik deze netjes uit elkaar halen en de pinnetjes in een nieuwe stekker plaatsen die ik vervolgens in mn digidash plaats......

Ik snap het, helaas is de vraagbaak te klein..

Misschien iemand anders met een werkplaatshandboek.

Suc6 met je zoektocht.

dealer zegt wel vaker dat sommige dingen niet kunnen , succes met inbouwen.

heb je toevallig een foto hoe het eruit gaat zien , ben wel benieuwd zoiets heb ik nooit eerder gehoord

Haal je teller er erns uit, als het goed is start je corsa dan niet.

Dus gaat ie met een ongecodeerde digiteller ook niet starten

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

@wim-v6 wrote:Haal je teller er erns uit, als het goed is start je corsa dan niet.

Dus gaat ie met een ongecodeerde digiteller ook niet starten

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

das een goeie ja.

Dat had ik al eens eerder gehoord. Was ik al bang voor... Wellicht is hier een optie voor....

Maar als ik dan de originele teller trugplaats, werkt hij dan nog wel. Ga ik wel vanuit....

Moet met opcom gebeuren, niet? Heb ik niet en op de dealer hoef k niet te rekenen

Mocht er dus iemand in de buurt van Utrecht wonen met Opcom..........

Dan kan ik mn project afmaken.......

Dat is mooi! Dat aanbod zal ik zeker niet afslaan. :)

Zit er ook software bij? Ik ben zelf al ruim 10 jaar automonteur, dus qua kennis gaat het wel goedkomen. Alleen ffe goed kijken in welk menu ik moet zijn. :)

Ik zal eens even kijken of ik de software er bij kan vinden(of een linkje kan vinden van de software)

menu ed zal wel even zoeken worden, de laatste keer dat ik de opcom eraan had kreeg ik mijn service interval niet eens gereset.

pm maar even voor verdere details.

Wat ik altijd deed bij vw ( golf 2 of 3 )met 20vt ombouw ( ja ff vloeken in de kerk ) toen er nog niemand was die de sleutels en t dash uit kon leren

Ik bouwde het orriginele dash ergens achter het dashboard en takte de draden gewoon af naar het dash dat ik wilde zien, dit werkte altijd zonder problemen

Goedenmiddag,

Het dashboard heeft inmiddels geen security code meer.

Met mijn grote dank aan Chieltjuh, die me hiervoor zn opcom heeft uitgeleend.

Maar ik heb nog steeds geen pinout gevonden van de stekker vd tellerunit.

'T is een z1.4xe uit 2001, gelukkig nog geen can-bus.

HELP MIJ!!

Terug
Naar boven