Beste luitjes, heeft iemand ervaring met het inbouwen van koplampen Devil/dagrijverlichting, ik wil die gaan bestellen, maar hoorde onlangs van een Autostyle-dealer dat er problemen kunnen optreden met de motors van de elektrische lichtverstelling, ondanks dat ze hiervoor zijn voorbereid, ik rij Opel Astra G bj 2004