Dan heb je zo'n grote auto....

speaker

Woont hier bijna
Ik dacht altijd dat mijn veccie station een enorm ruime auto was.

Niks was te gek. Een groot dressoir .... geen probleem ... paste er zo in. Een deur van 211cm hoog... schuif er maar in !

Op vakantie naar Zweden en mijn vrouw d'r halve kledingkast mee... en ik had nog ruimte over.

Maar nu..... 1 kind van 5 op een zit-verhoger ... 2 maxi-cosi's en een dubbele kinderwagen met 2 wagenbakken.............

En de vec zit VOL !! :wtf Hond past ook niet meer achterin er bij ! :hmmz

Ook viel me op dat ons zoontje niet zo ruim meer zit met 2 van die cosi's er bij !! :hmmz :sleeping

Ben ik de enige met dit probleem ??

@speaker wrote:Ik dacht altijd dat mijn veccie station een enorm ruime auto was.

Niks was te gek. Een groot dressoir .... geen probleem ... paste er zo in. Een deur van 211cm hoog... schuif er maar in !

Op vakantie naar Zweden en mijn vrouw d'r halve kledingkast mee... en ik had nog ruimte over.

Maar nu..... 1 kind van 5 op een zit-verhoger ... 2 maxi-cosi's en een dubbele kinderwagen met 2 wagenbakken.............

Ook viel me op dat ons zoontje niet zo ruim meer zit met 2 van die cosi's er bij !! :hmmz :sleeping

je had er gewoon een knoop in moeten laten leggen Peet :jerry :jerry

Of je gaat voor deze keuze :D Passen ze alledrie in, dan kan de belangrijke bagage in de auto...

camera_058.JPG

Iets zeg me dat ik voorlopig nog niet aan kinderen moet beginnen... :angel

Tja, das lastig peet :hmmz

Mischien een kleinere kinderwagen aanschaffen(mocht die er zijn?)

Al die problemen voor 5 min plezier :jerry

@GTS Power wrote:....

Al die problemen voor 5 min plezier :jerry

5 minuten ??? Doe jij er zo lang over ??

@gwriemersma wrote:
OpelVivaroPerformanceConceptfront.jpg

Of word het tijd om bouwvakker te worden :hmmz

Ik was vanmiddag bij de dealer hierzo om spullen op te halen en toen hadden ze wel zo'n dikke uitvoering staan.

Volgens hun rijdt ie 1:14 ( de mijne 1:15 ) en de wegenbelasting is 6 euro per maand duurder dan de mijne .... :hmmz ( geel kenteken ).

Errug mooi zo'n bus !!

of je kijkt bij dashalbeauto.de dan kun je 'n originele aanhanger laten maken!

Gr Willem

Sent from my iPhone using Tapatalk

@speaker wrote:Ik dacht altijd dat mijn veccie station een enorm ruime auto was.

Eh nee, bij mijn Zafira kunnen er bijvoorbeeld geen 3 kinderstoeltjes (Recaro Young sport) op een rij, maar ik grap wel altijd dat als het niet meer in een Zafira kan dat ik dan aan een bus moet...

Ik heb het zelfde probleem met de vectra b.

Bij mij zitten er ook 3 achter in.

Ze zijn nu 6,5 4,5 en 1,5 jaar maar die van 6 zit gewoon op de achterbank tussen de 2 stoeltjes in, een derde zitverhoger past gewoon niet.

Dit mag ook gewoon.

Volgend jaar maar aan de zafira denk ik.

Go large? Neem de bus :jerry

Ben zooo gelukkig. Van Vec naar Corsa was verschrikkelijk. Nu de Ommie station, past ook ziek veel in. Als het maar geen Dacia wordt :vertag

Terug
Naar boven