F fast cow Komt hier geregeld 25 okt 2009 #2 is dat moeilijk te maken, ik heb er wel origineel xenon inzitten
wim-v6 Forumbewoner 25 okt 2009 #3 dat zijn geheel andere lampen. je kan wel ledstrips krijgen dat wel je kan ze ook in de bumper maken. Willem
dat zijn geheel andere lampen. je kan wel ledstrips krijgen dat wel je kan ze ook in de bumper maken. Willem
F fast cow Komt hier geregeld 25 okt 2009 #4 met die led strips heb je gelijk 28 lampjes, ik wil er een stuk of 6.
S sjouke Hoort bij de inboedel 25 okt 2009 #5 ik zou het gewoon niet doen ... jammer van je koplampen :thumbdown
F fast cow Komt hier geregeld 25 okt 2009 #6 ik wil ze eigenlijk in de onder gril, kheb er een i500 bumper opzitten.
F fast cow Komt hier geregeld 26 okt 2009 #8 die had ik ook al gezien op ebay, maar vroeg me af of iemand al zoiets heeft.
R rinuske Komt weleens kijken 27 okt 2009 #9 origineel gepost door Silver zoiets? deze heb ik vanmiddag bij halfords gezien, een setje +- €100,00 maar schijnen wel recht naar voren ,niet als deze schuin naar 1 kant geven veel licht
origineel gepost door Silver zoiets? deze heb ik vanmiddag bij halfords gezien, een setje +- €100,00 maar schijnen wel recht naar voren ,niet als deze schuin naar 1 kant geven veel licht