E eddepet007 Hoort bij de inboedel 13 jul 2010 #41 ja die uit lochem is wel dik staat hem goed nieuwe kleurtje stond hier voor toch bij m en m
M mantallica Loopt hier de deur plat 13 jul 2010 #42 of als lid van Olde Opel's de Oldste Opel http://link.marktplaats.nl/357215733 of deze Manta misschien..........:thumbup http://link.marktplaats.nl/327818235
of als lid van Olde Opel's de Oldste Opel http://link.marktplaats.nl/357215733 of deze Manta misschien..........:thumbup http://link.marktplaats.nl/327818235