D2S xenonkoplampen

martijnenyvonne

Post weleens wat
Ik heb gisteren via marktplaats D2s xenonkoplampen gekocht.

Nieuwe in de doos. Persoon had ze nog nooit in de auto gemonteerd.

Kon mij ook geen info geven over de lampen.

Ik zag gisteren dus pas dat de lampen een multistekker aansluiting hebben en er D2S lampen in moeten.

Maar past hier ook een andere xenonkit in en moet ik dan veel aanpassen.

Want vind de prijzen van D2S lampen gigantisch en moet er dan ook nog ballasten bij kopen

Heb de zoekfunctie al gebruikt maar kon hier geen info over vinden

Je hebt d2s lampen gekocht voor in je koplampen heb je roginele koplampen met xenon?

Want hier hoort standaard een balast op te zitten als dat zo is.

Omdat je het hebt over balasten denk ik dat je aftermarket hebt. En daar zul je voor zowel d2s of H7 evenveel aanpassingen moeten doen. Omdat je dus als je geen balasten hebt zoiezo een gat moet maken in de koplamprubber zul je dat bij zowel de d2s als h7 moeten doen. Maar aan je lamp zelf hoef je vrijwel niets aan te passen dan de rubber aan de achterkant. Doorvoer naar je lamp vanaf de ballast.

Kijk eens aan de bovenkant van je koplamp daar hoort op te staan D2S/H7 of andersom.

Maar heb je nu depo projectorlampen of de orginele opel xenon projectors?

ik heb depoprojectielampen.

heb gekeken met een h7 halogeenlamp en met een kleine aanpassing aan de xenonlamp moeten die ook passen.

alleen het vastzetten moet ik dan nog een oplossing vinden

Maar dan zijn het denk ik geen depo''s maar orginele xenon units? Maar dan heb je ook als het goed is de ballasten erbij en niet los nodig.

dit zijn depo koplampunits en die zien er net zo uit als de originele.

heb hier ook originele liggen, maar daar zijn de ophangpunten van kapot.

depo heeft ook multistekkeraansluiting

DEPO lampen, deze zijn NIET H7 en D2S deze zijn OF H7, OF D2S, in de een past alleen H7, en in de ander past ALLEEN D2S.

Willem

Bij die van mij past zowel H7 als D2S zonder enige aanpassing en staat dat ook netjes zo op de koplampen.

Behalve de grootlicht past enkel H7

nope dat is niet wat er bedoeld word met deze 2 type weergaven

D2S is je Dimlicht, H7 is je grootlicht...

Dit staat namelijk ook op de orig Xenons alleen dan D2S - HB3

Willem

Terug
Naar boven