G G-Junit Komt weleens kijken 6 jan 2011 #1 Wist zo snel even niet waar ik deze anders moest plaatsen, dus dan maar hier Een Opel Kadett D in een kleine hoofdrol: [youtube]lRzFqW4Xh2k[/youtube] Moet je even een stukje verder in de clip kijken, hij komt niet meteen in beeld.
Wist zo snel even niet waar ik deze anders moest plaatsen, dus dan maar hier Een Opel Kadett D in een kleine hoofdrol: [youtube]lRzFqW4Xh2k[/youtube] Moet je even een stukje verder in de clip kijken, hij komt niet meteen in beeld.
H hanskadett Loopt hier de deur plat 6 jan 2011 #2 wahaa ken ik al is van deze zomer dankzij rob stenders bekend in nl geworden
H hanskadett Loopt hier de deur plat 6 jan 2011 #3 wahaa ken ik al is van deze zomer dankzij rob stenders bekend in nl geworden
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 6 jan 2011 #6 In het begin is ook een D kadett te zien op 0.13 voor het eerst En op o.18 is ie beter te zien.
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 6 jan 2011 #7 In het begin is ook een D kadett te zien op 0.13 voor het eerst En op o.18 is ie beter te zien.
S Sebbe GSI Komt hier geregeld 6 jan 2011 #8 Stom nummer maar dat er een D kadett in zit is wel grapig.
S Sebbe GSI Komt hier geregeld 6 jan 2011 #9 Stom nummer maar dat er een D kadett in zit is wel grapig.
V Vinci Forumbewoner 7 jan 2011 #13 Is lache nummer mensen, gewoon humor... En ik had hem al maanden geleden een keer hier post trouwens....
Is lache nummer mensen, gewoon humor... En ik had hem al maanden geleden een keer hier post trouwens....
A Astra F Vaassen Komt hier geregeld 7 jan 2011 #15 Is zuid-afrikaans als ik het goed onthouden had, een tijdje geleden al gehoord ja. Wel leuk wagentje
V Vinci Forumbewoner 7 jan 2011 #16 Is lache nummer mensen, gewoon humor... En ik had hem al maanden geleden een keer hier post trouwens....
Is lache nummer mensen, gewoon humor... En ik had hem al maanden geleden een keer hier post trouwens....
A Astra F Vaassen Komt hier geregeld 7 jan 2011 #17 Is zuid-afrikaans als ik het goed onthouden had, een tijdje geleden al gehoord ja. Wel leuk wagentje