O Onderbroekie Loopt hier de deur plat 15 jun 2010 #1 http://www.autoblog.nl/archive/2010/06/15/corvette-van-the-a-team-kopen
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 15 jun 2010 #2 vet ding je moet doen wat je niet laten kan
O Onderbroekie Loopt hier de deur plat 15 jun 2010 #3 origineel gepost door louwe 16 klepper lijkt me voor mij geen goed plan heb zo,n busje gehad enkel dan zonder rode streep die is me spontaan afgebrand zal met zo,n corvette mischien net zo veel geluk hebben WTF spontaan nog wel
origineel gepost door louwe 16 klepper lijkt me voor mij geen goed plan heb zo,n busje gehad enkel dan zonder rode streep die is me spontaan afgebrand zal met zo,n corvette mischien net zo veel geluk hebben WTF spontaan nog wel
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 15 jun 2010 #4 Meestal zijn die film-autos wel halve wrakken en kan je de verf er met je mouw afpoetsen, maar dit model is wel een dikke corvette.
Meestal zijn die film-autos wel halve wrakken en kan je de verf er met je mouw afpoetsen, maar dit model is wel een dikke corvette.
O OPC-lijntje Post best veel 15 jun 2010 #5 origineel gepost door kaneelschep Meestal zijn die film-autos wel halve wrakken en kan je de verf er met je mouw afpoetsen, maar dit model is wel een dikke corvette. Haha en dan te bedenken dat de A-Team al heel erg low-budget was! :jerry
origineel gepost door kaneelschep Meestal zijn die film-autos wel halve wrakken en kan je de verf er met je mouw afpoetsen, maar dit model is wel een dikke corvette. Haha en dan te bedenken dat de A-Team al heel erg low-budget was! :jerry