O ocin13 Lid 4 nov 2011 #1 Hoi ik ben hier nieuw op dit forum heb een corsa B 1999 het cv standaard wil nu op afstandbediening, alleen weet niet of de cv negatief of positief gestuurd is. Graag van iemand wat tips over dit of over de aansluitng van kastje , aangeschaft bij cargoods.
Hoi ik ben hier nieuw op dit forum heb een corsa B 1999 het cv standaard wil nu op afstandbediening, alleen weet niet of de cv negatief of positief gestuurd is. Graag van iemand wat tips over dit of over de aansluitng van kastje , aangeschaft bij cargoods.
R RISL Forumbewoner 4 nov 2011 #2 Zit er geen handleiding bij dan? Dat hoort namelijk wel, dacht ik. Het wordt trouwens op prijs gesteld als je je even voorstelt in ons voorsteltopic.
Zit er geen handleiding bij dan? Dat hoort namelijk wel, dacht ik. Het wordt trouwens op prijs gesteld als je je even voorstelt in ons voorsteltopic.
R RISL Forumbewoner 4 nov 2011 #3 Zit er geen handleiding bij dan? Dat hoort namelijk wel, dacht ik. Het wordt trouwens op prijs gesteld als je je even voorstelt in ons voorsteltopic.
Zit er geen handleiding bij dan? Dat hoort namelijk wel, dacht ik. Het wordt trouwens op prijs gesteld als je je even voorstelt in ons voorsteltopic.