Y yungjojo9 Komt weleens kijken 21 dec 2009 #1 Ik ben van de veronderstelling dat diet niet zo vlot zou gaan, maar denk het toch maar eens na te vragen. Het gaat om een 5-deurs interieur van een C, zou dit in een B willen zetten (incl deurpanelen.) Iemand een idee of dit mogelijk is?
Ik ben van de veronderstelling dat diet niet zo vlot zou gaan, maar denk het toch maar eens na te vragen. Het gaat om een 5-deurs interieur van een C, zou dit in een B willen zetten (incl deurpanelen.) Iemand een idee of dit mogelijk is?
W wessaa Komt hier geregeld 21 dec 2009 #2 deurpanelen kom je nooit mee weg, vorm is heel erg anders + montage is ook anders. stoelen zouden wel lukken .. alleen zijn de meeste stoelen van een corsa c ook niet echt denderend
deurpanelen kom je nooit mee weg, vorm is heel erg anders + montage is ook anders. stoelen zouden wel lukken .. alleen zijn de meeste stoelen van een corsa c ook niet echt denderend
Y yungjojo9 Komt weleens kijken 21 dec 2009 #3 Hoezo? Ik dacht al wel dat ik met de deurpanelen idd niet weg zou geraken. Maar zijn de zetels gewoon plug&play of moet ik nog het een en ander aanpassen?
Hoezo? Ik dacht al wel dat ik met de deurpanelen idd niet weg zou geraken. Maar zijn de zetels gewoon plug&play of moet ik nog het een en ander aanpassen?
D Dietrich Concept Loopt hier de deur plat 21 dec 2009 #5 origineel gepost door yungjojo9 Hoezo? Ik dacht al wel dat ik met de deurpanelen idd niet weg zou geraken. Maar zijn de zetels gewoon plug&play of moet ik nog het een en ander aanpassen? heb je een dash liggen dan van een corsa C ik zoek nog een dash van een corsa C enne gaat niet passen in een b is ook 6 cm breder en dieper
origineel gepost door yungjojo9 Hoezo? Ik dacht al wel dat ik met de deurpanelen idd niet weg zou geraken. Maar zijn de zetels gewoon plug&play of moet ik nog het een en ander aanpassen? heb je een dash liggen dan van een corsa C ik zoek nog een dash van een corsa C enne gaat niet passen in een b is ook 6 cm breder en dieper
D Dennis-Corsa-B Loopt hier de deur plat 21 dec 2009 #6 nix past ook de stoelen niet in een corsa B passen de stoelen alleen van een kadett E, Astra F en calibra :thumbup
nix past ook de stoelen niet in een corsa B passen de stoelen alleen van een kadett E, Astra F en calibra :thumbup
D Dietrich Concept Loopt hier de deur plat 21 dec 2009 #7 stoelen passen wel hoor je kan ze zo op je corsa B rails zetten daar passen alle stoelen op :jerry:jerry:jerry:jerry
stoelen passen wel hoor je kan ze zo op je corsa B rails zetten daar passen alle stoelen op :jerry:jerry:jerry:jerry