[rquote=1829694&tid=139510&author=djz]ik heb alles van 3m prof spullen en ook een mooie poetstol, dus ga als het wat warmer is ff tekeer[/rquote]
Dat is het betere werk:wors
Denk dat ik die van mij door een profi poetsbedrijf laat doen en het in het vervolg zelf netjes ga bijhouden.
Dat is het betere werk:wors
Denk dat ik die van mij door een profi poetsbedrijf laat doen en het in het vervolg zelf netjes ga bijhouden.