Corsa A update 5-6-2014

CoupeetjeJr

Post vaak
Heb een andere corsa aangeschaft een zeer nette en tot 2009 dealer onderhouden en wel 97000km gelopen.

na aanschaf cilinderkop eraf getrokken omdat de koppakking er uit lag.

tevens auto gepoetst en andere wielen gemonteerd.

Vrijdag kop er weer op en dan nog een keer een schroefsetje eronder en dan is het een leuke daily:D

X12xe niets voor je? Die is zuinig.

En best rap.

C16nz kun je ook nog verbouwen.

In mijn.astra rijdt ik daar 1.13 mee, in een astra f.

X14xe kun je er vrij makkelijk inhangen.

Alleen een computer zoeken zonder startonderbreker., dus van een voor 95.

C14NZ kan ook 1 op 13/14 doen.

Als de auto een tijdje stil heeft gestaan gaan ze eerst wel enorm zuipen.

Als je een betrouwbaar blok, met weinig moeite wil ombouwen, kun je inderdaad voor de c16nz gaan.

Lopen net zo zuinig, en sterk.

x14xe willen nog wel eens olie verbruiken.

Helaas gister schade gereden aan de corsa de stak een Ree de weg over en die was niet meer te ontwijken..

schade valt opzich mee

voorbumper+ binnenbalk

Koplampen

Slotplaat

Grill

Motorkap

Koeler

Maar nu er toch andere voorbumper op moet ben ik aan het kijken voor een gsi setje rondom en ook word die weer helemaal fris gespoten van buiten dus alle deukjes wegwerken en dan de spuit erover zodat die er weer fris bij staat straks

hierbij paar plaatjes

Als je toch een nieuw nummerbord wilt hebben kun je ook als je ervan houdt "luxe" nummerborden erop zetten. Vibd het zelf wel mooi in ieder geval

vandaag even een gsi bumperset opgehaald en meteen de corsa maar kaal gemaakt aan de voorkant

alle andere onderdelen zijn besteld

motorkap voorfront koplampen radiateur

Hier komen de bumpers vanaf

jaa zoals die er nu bij staat alleen slotplaat maar heb compleet voorfront besteld dus even kijken of ik hem er compleet in zet

Vanavond de corsa verder kaal getrokken 2 plekjes gevonden die even aangepakt moeten worden maar niets bijzonders

morgen beginnen met schuren en neusje eraan zetten en dan hopelijk snel de kleur er weer op :D

Zo moet die ongeveer worden Zwart Laag en Witte wielen:D:D

Terug
Naar boven