Contest 40: Opel-GT

de wit

Post vaak
Nummer 40 alweer. De Opel-GT..

Deze keer kun je 3 stemmen geven, welke shops zijn jou favoriet en wil je een eerste tweede en derde prijs geven.

voorbeeld:

vindt je die van turbosix de beste dan die van josipbros en daarna die van Peter.,

dan vink je 'Turbosix 1' aan, 'josipbros 2' en natuurlijk, Peter. 3'

2 keer de zelfde naam aanvinken is absoluut verboden! en is te controleren,

2 keer het zelfde cijfer is ook verboden!

voor de puntentelling had ik bedacht een eerste stem 3 punten te geven voor tweede 2 punten en voor een derde 1 punt.

bij een gelijkspel wint degene met de meeste 1ste punten.

Ik wens iedereen veel stemplezier en suc6

Stemmen kan tot zondag 12.00

Orgineel:

gtorgineel.jpg

Josipbros

gtjosipbros.jpg

Petrolhead

gtpetrolhead.jpg

giannib

gtgiannib.jpg

Peter.

gtpeter.png

lucas-

gtlucas.png

turbosix

gtturbosix.png

koekieturbo

gtkoekieturbo.jpg

de wit

opel-19gt-2.jpg

Jep! Maar ik weet niet of ze allemaal even bruikbaar zijn...ik zal eens even kijken wat ik nog meer aan foto's heb en die even posten straks. Hopelijk kun je er dan wat mee.

Jep! Maar ik weet niet of ze allemaal even bruikbaar zijn...ik zal eens even kijken wat ik nog meer aan foto's heb en die even posten straks. Hopelijk kun je er dan wat mee.

Zo, net gestemd.

Mijn eerste stem gaat uit naar Koekieturbo voor het originele idee! Jammer dat je het niet verder kon uitvoeren.

Zo, net gestemd.

Mijn eerste stem gaat uit naar Koekieturbo voor het originele idee! Jammer dat je het niet verder kon uitvoeren.

Leuk idee? Een GT op een autokerkhof? Hahaha. Had hem graag af gezien, want zag er wel belovend uit.

1. Josipbros voor de toffe velgen, staan hem echt super mooi, zeker met die witte streep.

2. Lucas voor het mooie kleurtje en de toffe grille.

3. Petrolhead voor het vette idee, alleen had die voorkant iets meer naar de auto gemoeten, maar wel erg netjes geshopt. Als ik echt zeikerig zou doen, zouden de logo'tjes nog van de velgen af moeten.

Leuk idee? Een GT op een autokerkhof? Hahaha. Had hem graag af gezien, want zag er wel belovend uit.

1. Josipbros voor de toffe velgen, staan hem echt super mooi, zeker met die witte streep.

2. Lucas voor het mooie kleurtje en de toffe grille.

3. Petrolhead voor het vette idee, alleen had die voorkant iets meer naar de auto gemoeten, maar wel erg netjes geshopt. Als ik echt zeikerig zou doen, zouden de logo'tjes nog van de velgen af moeten.

Origineel hè:P zei ik. Die GT staat er natuurlijk voor een fotoshoot tussen wrakken, niet omdattie er thuis hoort ;)

Als ik het zo eens zie, staat Josipbros een heel eind voor! Tot wanneer kan er gestemd worden? Heb wel zin in een nieuwe contest nadat ik deze heb moeten overslaan.

Origineel hè:P zei ik. Die GT staat er natuurlijk voor een fotoshoot tussen wrakken, niet omdattie er thuis hoort ;)

Als ik het zo eens zie, staat Josipbros een heel eind voor! Tot wanneer kan er gestemd worden? Heb wel zin in een nieuwe contest nadat ik deze heb moeten overslaan.

Het is aan josipbros om een nieuwe contest te starten, van harte met je winnende shop..

Voor de volledigheid:

1. josipbros

2. lucas-

3. Peter / turbosix

Terug
Naar boven