commodore b

vpal2000

Post weinig
Hallo allemaal,

ook maar eens begonnen meet een stukje restauratie, wou eigenlijk dit jaar alleen een nieuw motorblok inbouwen, maar kwam toch meer tegen dan ik had verwacht
Foto550-8XSKW3DV.jpg
Foto550-VYKGYOEC.jpg
Foto550-I3ZIQMZF.jpg
de voor as heb ik er ook maar helemaal onderuit gehaald, aangezien ze hier graag roesten
Foto550-ZTJKUNSR.jpg
nu kijken wanneer we weer verder kunnen.

nee jo, zeker niet de bedoeling, daarom doe ik hem in fases, en niet in één keer, ik weet hoe het gaat met alles strippen en erna staat hij daar, het is te veel werk en het is wat je zegt veel moed houden :thumb

Hallo peter, dank je wel, ik heb er toen een front bij gekregen maar weet niet in wat voor staat dat hij is, ik zal het onthouden als ik er binnenkort aan ga beginnen

Weer wat aan de auto kunnen doen, de zomer komt eraan dus het word tijd dat hij weer rijdt

Foto-A74RAFYR-D.jpg

as met nieuwe veren rubbers en schokbrekers

Foto-UTHTVMTG-D.jpg

eindelijk weer op vier banden

Foto-4TSDXBMV-D.jpg

Foto-8LHWBHPW-D.jpg

ook dit zier er weer goed uit, nu kijken dat de motor er weer in komt

Grappig!

Jaaaaaren geleden dit exemplaar bekeken om te kopen, heb 'm laten staan, er zat toen al flink werk aan. Mooi dat hij nu serieus wordt aangepakt!

deze komt uit zeeland, dus dat zou inderdaad kunnen, is ook veel werk, maar doe het in fases, zodat ik er wel mee kan blijven rijden

Ik heb niet veel voor je, maar wil je wel aanmoedigen. En mocht je nog wat nodig hebben ik wil wel mee zoeken.

100X eerder gedaan die ombouw ff zoeken op het ohf naar de info die je nodig hebt en je heb zo antwoorden op je pas en meet vragen ;)

Dit hier is en heel uitgebreid bericht , is wel rekord d maar is verder geen verschil.

http://www.opel-hecktriebler-forum.de/index.php?page=Thread&threadID=65250&pageNo=1" onclick="window.open(this.href);return false;

en als je het niet zo uitgebreid wil doen kan je mij ook altijd vragen, questie is ook of automaat of schakel.

Hier die van mij.

http://www.opel-hecktriebler-forum.de/index.php?page=Thread&threadID=116988&pageNo=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Als je die plaat voor de dynamo moet hebben , die kan ik je wel bezorgen.

Gr. Peter

toppie peter.had inderdaad beter moeten lezen deze had ik wel gezien.wat voor plaat bedoel je, want dit is inderdaad wel nu een struikelblok.

Terug
Naar boven