Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb een astra h maar daar zit helaas geen comfort sluiting op (ramen open en dicht op de afstandsbediening). is dit nog redelijk makkelijk er bij te maken?
Waarom zou je dit willen doen? Ik heb dit wel op mijn Astra maar daar maak je nooit gebruik van. Ik wist niet eens dat het kon.. Per toeval kwam ik erachter; Hield het knopje voor open vast en de ramen gaan open.. ik dacht wat? Maar in de praktijk gebruik je het niet..
Ik heb thuis een stapel met elektrische ramen motoren en van dit soort modules liggen. Denk wel dat het makkelijk erin te maken is, maar je moet even kijken hoe je deze modules in je bedrading knoopt.
de elektische ramen etc zitten erin alleen is het nietmogelijk om ze met de afstandsbediening open en dicht te doen zoals dat bij veel andere astra H's of vectra C's kan.
kunnen ze dat bij iedere dealer?......want ik schat ze bij ons niet zo hoog in eigenlijk:hmmz
en vanaf welk type uitvoering zou dit kunnen ik heb bijv een elegance uitvoering maar zou het ook op een essentia kunnen? of kan het allen bij een cosmo uitvoering......?
Ik las deze post en heb het uitgeprobeert op mijn auto, een Astra GTC Edition uit 2006. Blijkt hier de comfort functie ook op te zitten. Weer wat geleerd.