Heb op mijn Corsa A 2 claxons van een andere auto gemonteerd en netjes op de bestaande draadjes aangesloten. Het enige wat eruit komt is een heel zacht geluidje. En als ik de draden tegen de accupolen houdt doet ie het goed. Iemand een idee hoe ik dit probleem op kan lossen? Alvast bedankt voor de reacties!