centrale vergrendeling

Hallo , ik ben Harry en heb een probleem met mijn centrale deur vergrendeling van mijn Corsa Sport. Mijn zoon heeft een ongelukkie gehad waardoor de deur van de bestuurder in elkaar zat, Heb op de sloop een andere deur gehaals waar geen centrale vergrendeling in zat. Nu zitten de bijrijder deur en kofferbal wel in centrale vergrendeling maar krijg deze niet meer open. wie kan mij vertellen hoe ik de bijrijders deur en kofferbak weer van slot af krijg.

Harry

door in de linker deur weer de unit in te bouwen incl bekabeling, en dan van slot te draaien.

Staan op Safelock.

Willem

door in de linker deur weer de unit in te bouwen incl bekabeling, en dan van slot te draaien.

Staan op Safelock.

Willem

okeej das lastig, dan moet de juiste openingsdraad gevonden worden in rechter A stijl, regelmodule van de CV zit achter de motoraansturing.

tekst op het kastje: KIEKERT

bruin-rood of bruinwit bij linker deurstekker kan je ook proberen, deze tegen massa aan houden.

Willem

okeej das lastig, dan moet de juiste openingsdraad gevonden worden in rechter A stijl, regelmodule van de CV zit achter de motoraansturing.

tekst op het kastje: KIEKERT

bruin-rood of bruinwit bij linker deurstekker kan je ook proberen, deze tegen massa aan houden.

Willem

Terug
Naar boven