V vincent23 Loopt hier de deur plat 13 jul 2012 #21 nu nog de kabelset op de kop tikken. schijnt bij kadett ook gewoon plug en play te zijn ?? gr vinc
J jblfreak Hoort bij de inboedel 14 jul 2012 #23 Wel bijdehand maatje K had er nog een liggen van mijn cabrio en had je zo mogen hebben
V vincent23 Loopt hier de deur plat 14 jul 2012 #24 @jblfreak wrote:Wel bijdehand maatje K had er nog een liggen van mijn cabrio en had je zo mogen hebben haha ja wist nie da je er 1 had liggen kerel :swear maare kabelsetje is dat een stekker of ist bij jou ook draden doorverbonden ? gr vinc
@jblfreak wrote:Wel bijdehand maatje K had er nog een liggen van mijn cabrio en had je zo mogen hebben haha ja wist nie da je er 1 had liggen kerel :swear maare kabelsetje is dat een stekker of ist bij jou ook draden doorverbonden ? gr vinc
J jojonopel Post best veel 15 jul 2012 #25 Voor de Kadett E bestaat er origineel een kabelset, aansluiten langs beide zijden aan de achterlichten, niets te knippen. Zat zo origineel op mijn Kadett.
Voor de Kadett E bestaat er origineel een kabelset, aansluiten langs beide zijden aan de achterlichten, niets te knippen. Zat zo origineel op mijn Kadett.
J jblfreak Hoort bij de inboedel 15 jul 2012 #26 zaten netjes doorverbonden maar als je aan de kabelboom bij t linker achterlicht kijkt zit daar een ronde stekker aan de boom die is voor de trekhaak
zaten netjes doorverbonden maar als je aan de kabelboom bij t linker achterlicht kijkt zit daar een ronde stekker aan de boom die is voor de trekhaak