J jason Komt hier geregeld 30 mei 2010 #1 is het mogelijk om met een phase 3 chips van eds terijden zonder de dampfrad. maar met een aangepaste of 250kpa mapsensor? iemand enige ervaring hiermee? greetz jur
is het mogelijk om met een phase 3 chips van eds terijden zonder de dampfrad. maar met een aangepaste of 250kpa mapsensor? iemand enige ervaring hiermee? greetz jur
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 30 mei 2010 #2 dampfrad?:hmmz edit- je bedoelt een boostcontroller?
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 30 mei 2010 #4 sorry ik was gewoon geintereseerd wat dat was, ik weet de antwoord op je vraag niet,
J jason Komt hier geregeld 30 mei 2010 #5 origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi sorry ik was gewoon geintereseerd wat dat was, ik weet de antwoord op je vraag niet, no problemo
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi sorry ik was gewoon geintereseerd wat dat was, ik weet de antwoord op je vraag niet, no problemo
S skinsdale Post best veel 30 mei 2010 #6 jha kan wel heb ik ook gedaan kheb de damfrad nu in de ecu geslodeer t en dat scheeld heel wat power:thumbup
jha kan wel heb ik ook gedaan kheb de damfrad nu in de ecu geslodeer t en dat scheeld heel wat power:thumbup