Ginotjeee9
Lid
hallo,
Laatst reed ik op de snelweg en liet ik mijn gas los en tussen de 110 en 90 km/u hoorde ik een soort van brommend geluid tijdens het afremmen op de motor. Weet iemand misschien wat dit kan zijn?
alvast bedankt. :bye:
Laatst reed ik op de snelweg en liet ik mijn gas los en tussen de 110 en 90 km/u hoorde ik een soort van brommend geluid tijdens het afremmen op de motor. Weet iemand misschien wat dit kan zijn?
alvast bedankt. :bye: