C champo Loopt hier de deur plat 28 dec 2010 #4 Die werkt anders dacht ik. Dit werkt met metaal deeltjes in de olie en met een elektro magneet en dat per demper.
Die werkt anders dacht ik. Dit werkt met metaal deeltjes in de olie en met een elektro magneet en dat per demper.
C champo Loopt hier de deur plat 28 dec 2010 #5 Die werkt anders dacht ik. Dit werkt met metaal deeltjes in de olie en met een elektro magneet en dat per demper.
Die werkt anders dacht ik. Dit werkt met metaal deeltjes in de olie en met een elektro magneet en dat per demper.
V vincent23 Loopt hier de deur plat 28 dec 2010 #6 ja citroën heeft idd iets vergelijkend ja. dit is echter net even iets anders, maar komt wel dicht bij elkaar in de buurt hoor. zal trouwens wel een aardig duitje kosten gr vinc
ja citroën heeft idd iets vergelijkend ja. dit is echter net even iets anders, maar komt wel dicht bij elkaar in de buurt hoor. zal trouwens wel een aardig duitje kosten gr vinc
V vincent23 Loopt hier de deur plat 28 dec 2010 #7 ja citroën heeft idd iets vergelijkend ja. dit is echter net even iets anders, maar komt wel dicht bij elkaar in de buurt hoor. zal trouwens wel een aardig duitje kosten gr vinc
ja citroën heeft idd iets vergelijkend ja. dit is echter net even iets anders, maar komt wel dicht bij elkaar in de buurt hoor. zal trouwens wel een aardig duitje kosten gr vinc