L Lanboy69 Lid 18 apr 2011 #1 BOORDCOMPUTER: Hallo iedereen, ik ben op zoek naar een boordcomputer voor een Vectra B, nergens kan ik deze vinden. :wtf Grz, Lanboy
BOORDCOMPUTER: Hallo iedereen, ik ben op zoek naar een boordcomputer voor een Vectra B, nergens kan ik deze vinden. :wtf Grz, Lanboy
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 19 apr 2011 #2 Ook welkom, ebay.nl daar staan er zat maar heb je een tid of een mid of een gid? Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 19 apr 2011 #3 Ook welkom, ebay.nl daar staan er zat maar heb je een tid of een mid of een gid? Erwin
S sw_reijnders Forumbewoner 19 apr 2011 #4 het is hier inderdaad geen marktplaats lanboy daar is een andere website voor in het vectra deel is het de bedoeling dat je over vectra's discussieert onderaan de homepage heb je overigens ook nog een handelaarsdeel genaamd marktplaaats oh en even voorstellen is wel zo netjes
het is hier inderdaad geen marktplaats lanboy daar is een andere website voor in het vectra deel is het de bedoeling dat je over vectra's discussieert onderaan de homepage heb je overigens ook nog een handelaarsdeel genaamd marktplaaats oh en even voorstellen is wel zo netjes
S sw_reijnders Forumbewoner 19 apr 2011 #5 het is hier inderdaad geen marktplaats lanboy daar is een andere website voor in het vectra deel is het de bedoeling dat je over vectra's discussieert onderaan de homepage heb je overigens ook nog een handelaarsdeel genaamd marktplaaats oh en even voorstellen is wel zo netjes
het is hier inderdaad geen marktplaats lanboy daar is een andere website voor in het vectra deel is het de bedoeling dat je over vectra's discussieert onderaan de homepage heb je overigens ook nog een handelaarsdeel genaamd marktplaaats oh en even voorstellen is wel zo netjes
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 19 apr 2011 #8 zal wel aan het forum liggen heb ik ook wel eens. Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 19 apr 2011 #9 zal wel aan het forum liggen heb ik ook wel eens. Erwin
S sw_reijnders Forumbewoner 19 apr 2011 #10 nee ligt aan mn mobieltje heb het alleen daar bij maar heb ze weg ge-edit :angel
S sw_reijnders Forumbewoner 19 apr 2011 #11 nee ligt aan mn mobieltje heb het alleen daar bij maar heb ze weg ge-edit :angel