Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Oke, net even ondersteboven in de auto gelegen op zoek naar de bedradingen..
( ik heb wel mijn Glovcompartment er af geschroeft) en alles nagelopen maar niks gevonden. Vervolgens de aanjager gezocht en gevonden daar ook even alles na gelopen vervolgens alle verbruikers uitgezet en auto gestart.
Resultaat was dat alles het gewoon weer deed. Heel apart allemaal.
Van mijn Corsa 1.2i uit 1992 werkt de aanjager ook niet. Even gekeken naar de zekering....die was doorgebrand. Nu heb ik er een nieuwe ingezet...aanjager aangezet...en meteen brandde de nieuwe zekering ook weer door.
@Subarrator wrote:Van mijn Corsa 1.2i uit 1992 werkt de aanjager ook niet. Even gekeken naar de zekering....die was doorgebrand. Nu heb ik er een nieuwe ingezet...aanjager aangezet...en meteen brandde de nieuwe zekering ook weer door.
Iemand enig idee wat dat kan zijn?
Jazeker, dat betekent dat je ergens kortsluiting hebt. Je zult de bekabeling eens goed na moeten lopen/door moeten meten.
Nieuwe zekering plaatsen heeft pas nut als het probleem is verholpen, anders blijft ie eruit knallen. Zal idd kortsluiting zijn in de schakelaar of de stekker met de kabels.