B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 29 nov 2009 #1 Ik weet dit is mss niet de beste plaats ervoor maar mss kan iemand me hieraan helpen, Ik ben opzoek naar 2 binnen gardeboes, Of binnenspatlappen, Het is voor een Vectra B1 van '96, Links en rechts, Wie kan me hieraan helpen, Ik kom van omgeving Turnhout
Ik weet dit is mss niet de beste plaats ervoor maar mss kan iemand me hieraan helpen, Ik ben opzoek naar 2 binnen gardeboes, Of binnenspatlappen, Het is voor een Vectra B1 van '96, Links en rechts, Wie kan me hieraan helpen, Ik kom van omgeving Turnhout
S sjouke Hoort bij de inboedel 29 nov 2009 #2 wat bedoel je precies? .... :wtf ikkuh ish niet zo slimme Fries
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 29 nov 2009 #3 De modderkuipen boven je voorwielen, Die zwarte plastic dingen
A arjontje Forumbewoner 29 nov 2009 #4 origineel gepost door sjouke wat bedoel je precies? .... :wtf ikkuh ish niet zo slimme Fries Dat zijn die plastic kappen in je wiel kasten. ook wel wielkuipen genoemd Helaas heb ik ze niet, niet zonder de vec er om heen
origineel gepost door sjouke wat bedoel je precies? .... :wtf ikkuh ish niet zo slimme Fries Dat zijn die plastic kappen in je wiel kasten. ook wel wielkuipen genoemd Helaas heb ik ze niet, niet zonder de vec er om heen
S sjouke Hoort bij de inboedel 29 nov 2009 #5 ah zoooo onder die naam kende ik ze nog nie weer wat geleerd anyways uhm diverse sloperijen hebben ze wel denk ik B1 en B2 verschillen daar ook niet in volgens mij
ah zoooo onder die naam kende ik ze nog nie weer wat geleerd anyways uhm diverse sloperijen hebben ze wel denk ik B1 en B2 verschillen daar ook niet in volgens mij
J Jerremy Hoort bij de inboedel 29 nov 2009 #6 denk als er binnen-slijk-kap had gestaan dat Fries Sjouke het ook had begrepen. maar amai, mooi taaltje hoor dat Belgisch :thumbup :afro
denk als er binnen-slijk-kap had gestaan dat Fries Sjouke het ook had begrepen. maar amai, mooi taaltje hoor dat Belgisch :thumbup :afro