Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hoi had ff een vraagje zijn de binnenschermen van een nexia gelijk aan de binnenschermen van een kadett e? en dan heb ik het over de voorste plasic binnenschermen in het spartbord
ja idd zoals beschreven staat, die van mij zijn echt kapot en zoek eigenlijk nieuwe dus vandaar de vraag of ze van de nexia ook zo zijn, of heb je nog hele goede voor mij
En om het jaar nieuwe schermen erop hangen omdat al het modder en vuil overal blijft hangen :vertag
Een D kadett heeft ze ook niet en is nagenoeg gelijk aan een E kadett.. Ik vind het wel prettig. kan je alles goed schoonspuiten ipv dat overal tussen de naden en achter de plastic schermen rommel blijft liggen
de spatbordschermen moet je gewoon behandelen met bitumen of iets dergelijks,
ik heb ze er net af gehaald en kwam alleen maar roterij weg achter de opgehoopte vuil wat er op een bepaalde manier toch was achter gekomen.
in mijn ogen alleen maar een probleem minder als je ze weglaat.
alleen ff elke week de hogedrukspuit er bij langs, maar goed dat moet achter ook als je daar de boel fris wilt houden..
En dat net zo als GSi sideskirts.. daar achter rot het ook keihard weg. gewoon omdat er vuil blijft staan en haast niemand de moeite neemt om ze bij het wassen even te verwijderen.
he bedankt voor de info maar ga toch ff voor die van een nexia kijken , ik vind het wel makkelijk , al die rotzooi tegen me binnenkant deur vind ik niks.