L lottie Komt weleens kijken 18 nov 2014 #1 hallo ben op zoek naar een bezinepomp van opel kadett d gte . die van mij heefd het begeven wie weet waar ,of nog wat ergens liggen
hallo ben op zoek naar een bezinepomp van opel kadett d gte . die van mij heefd het begeven wie weet waar ,of nog wat ergens liggen
L lottie Komt weleens kijken 18 nov 2014 #3 dat zijn ze niet,die van mij zit onder de auto . zoek compleet met pomp,filter en membraamdemper. als ik hem externe voeding van 12 volt geefd,dan gaat die al zwaar lopen (trekt die ongeveer 3 Ampere! ) met moeite.
dat zijn ze niet,die van mij zit onder de auto . zoek compleet met pomp,filter en membraamdemper. als ik hem externe voeding van 12 volt geefd,dan gaat die al zwaar lopen (trekt die ongeveer 3 Ampere! ) met moeite.
wim-v6 Forumbewoner 19 nov 2014 #4 Pm carloastra eens. Heeft een pompset van een kadett-e liggen, weet niet of het past maar komt van een GSi af. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Pm carloastra eens. Heeft een pompset van een kadett-e liggen, weet niet of het past maar komt van een GSi af. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
L lottie Komt weleens kijken 19 nov 2014 #5 ja oke .dat past wel.deze komt ook van mijn gsi champion vandaan PM hem wel even gr