benieuwd waar mijn oude ascona is?

Redmen

Post weleens wat
Ik heb mijn geliefde ascona ongeveer anderhalf jaar geleden noodgedwongen moeten verkopen.

ik had een huis gekocht die helemaal opgeknapt moest worden alleen in het kopen van het huis is bijna al het spaargeld gaan zitten. dus kort in de verbouwing was het geld al op en moest ik de stukadoor gaan betalen dus heb toen met pijn in me hard en nog elke dag spijt te hebben me ascona verkocht.

nu vraag ik me af is hij bij iemand die bekend is hier en rijd hij überhoud nog ?

WAAR IS ME OUDE LIEFDE :jerry

P1020902.jpg

hmmmm das jammer anders hah iemand die motor er uit kunnen lepelen en overzetten naar een andere ascona zijn weinig met een 2 liter 16 klepper

Inderdaad de hele voorkant plat en krom, niet zo plat dat het niet meer te reapreren is maar dat ligt aan de rest van de auto uiteraard.

Ik was vandaag in de buurt, nou ja wel vaker want is dicht bij huis :D , ik dacht kom. Ik ga eens even een plaatje schieten van de gele Ascona. Helaas is de Ascona weg, tenminste daar staat hij niet meer.

Ik heb vandaag deze Ascona nog zien staan, helaas geen leuke aanblik. Hij staat achter het hek bij Kelder autoschade in Vriezenveen. De hele voorkant plat en de kop staat er scheef voor, einde Ascona lijkt me. Ik heb geen foto genomen want ik zag hem pas staan toen ik weg wilde rijden. Je kunt hem zien staan vanaf de wegkant achter het hek, als iemand zich geroepen voelt om een foto te schieten.

Ik kan je helaas niet helpen. Ik weet nog dat je deze verkocht, had destijds het geld niet maar was een hele mooie wagen.

20xe toch ook? Ik hoop dat je m terugvind!

ja was een 20xe echt heerlijk om mee te rijden

als ie ergens maar stil staat te staan dan zal ik hem proberen terug te kopen en weer in zijn oude glorie te herstellen

hier nog en pic van het blok net voor ik hem verkocht.

12042010105.jpg

Als ik hem weer zie zal ik eens kijken naar het kentekennummer, als ik het weet dan knal ik dat hier wel neer. Ben haast wel zeker dat het deze Ascona is want wees eerlijk, hoeveel okergele C Ascona's zijn er nu :thumb

mm die mag ook wel bij mij voor de deur staan helaas ziet hij nu wel stukke slechter uit dan de fotos hierboven! maar een beetje tlc doet veel aan een asco !

Had ik hem toch gezien in Vriezenveen. Maar hij is helaas lang niet meer zo mooi als op de bovenste foto's hoor. Met een beetje TLC kom je er vrees ik niet, met veel TLC wel..

das naadje is ie erg na de kloten

naja laten we dan maar zeggen dat ie een lang leven heeft gehad ;)

Terug
Naar boven