Bekerhouder Vectra C

Ik ben op zoek naar een bekerhouder voor een Vectra C, naast de handrem. Via onderdelenzoeker, marktplaats en het te koop gevraagd/aangeboden gedeelte van dit forum heb ik niets kunnen vinden. Iemand nog een idee waar deze te krijgen zijn?

Het gaat om de uitvoering met een "rolluikje" zoals deze:

vectra%20c1.jpg

Alle tips zijn welkom!

Gr.

Hans

Ik kan je er nu niet aan helpen maar heb wel een tip:

Er zijn ook van die houders uit engelse vectra's in omloop, deze lijken in eerste instantie te passen maar t past net niet.

Bedankt voor de tip turbosix! Waar herken je de engelse variant aan?

@Lynx84: Dat zou erg fijn zijn! Ik heb idd de armsteun, zelfde als op de foto alleen heb ik op de plaats van de bekerhouder nu een carkit waar ik niks mee kan beginnen. Qua prijs moet t binnen een paar tientjes te doen zijn lijkt me?

Gr.

Hans

Ik heb dus ook een engelse liggen maar zelfs met aanpassingen kreeg ik hem niet 100% mooi passend.

Ik had 1 op marktplaats gevonden, koste me €20,- .

Die engelse had ik van Marcin (Taner) gekregen, maar die wist niet dat ie niet mooi paste.

Ik denk toch dat die van jou al aangepast is, als je hem met de eerste foto vd TS vergelijkt zie ja dat er op de voorzijde meer materiaal zit, bij die van jou zit dat op de achterkant.

Er zit op die van jou ook iets van een rubber stripje om hem passend te krijgen.

Heb je hem zelf uit die engelse gehaald? Of was ie er al uit?

Je kan het wel zien op de omlijsting. Daar staat of lhd of rhd op. Ik heb er zelf ook ee uit Engeland gehaald maar die paste zeker niet. Maar alles is aan te passen

Terug
Naar boven