A AndyGSI Komt weleens kijken 14 apr 2010 #1 Ik heb een Orginele GSI bumper gekocht met mistlampen Nu is mijn vraag of er al bekabeling aanwezig is voor de mistlampen? Het betreft een Corsa B GSI 1.6 uit 1997.
Ik heb een Orginele GSI bumper gekocht met mistlampen Nu is mijn vraag of er al bekabeling aanwezig is voor de mistlampen? Het betreft een Corsa B GSI 1.6 uit 1997.
wim-v6 Forumbewoner 14 apr 2010 #2 Zal je waarschijnlijk zelf moeten gaan leggen.. meestal niet voorbereid bij de corsa-B Willem
A AndyGSI Komt weleens kijken 14 apr 2010 #3 origineel gepost door wim-v6 Zal je waarschijnlijk zelf moeten gaan leggen.. meestal niet voorbereid bij de corsa-B Willem Oke, nouja het zal vast wel goedkomen vriendelijk bedankt voor de snelle ractie
origineel gepost door wim-v6 Zal je waarschijnlijk zelf moeten gaan leggen.. meestal niet voorbereid bij de corsa-B Willem Oke, nouja het zal vast wel goedkomen vriendelijk bedankt voor de snelle ractie
C corsaboy Hoort bij de inboedel 15 apr 2010 #4 idd. zit niet standaard in de kabelboom.. Ook niet in de boom van de zekeringkast. Toevallig afgelopen week nog vergeleken..
idd. zit niet standaard in de kabelboom.. Ook niet in de boom van de zekeringkast. Toevallig afgelopen week nog vergeleken..
A AndyGSI Komt weleens kijken 29 apr 2010 #6 Achja wel jammer natuurlijk Maar ik heb mijn GSI bumper er al onder en de mistlampen doen het ook al
F Fearless Forumbewoner 29 apr 2010 #7 Hahah, ik heb die draden liggen maar ik maak er geen gebruik van Ruilen?
A AndyGSI Komt weleens kijken 1 mei 2010 #9 origineel gepost door CorsaF16 We zien graag foto's van de bumper onder je auto! Sorry jongens ik heb alleen deze foto nog maar, er volgen meer !
origineel gepost door CorsaF16 We zien graag foto's van de bumper onder je auto! Sorry jongens ik heb alleen deze foto nog maar, er volgen meer !
A AndyGSI Komt weleens kijken 2 mei 2010 #11 origineel gepost door Fearless Zie ik het nou goed? mattzwart? Mat Carbon
F funkycorsa Post best veel 14 jul 2010 #12 origineel gepost door Fearless Zie ik het nou goed? mattzwart? pff dat wil je toch ook niet :jerry grapje Dennie :jerry
origineel gepost door Fearless Zie ik het nou goed? mattzwart? pff dat wil je toch ook niet :jerry grapje Dennie :jerry