S sakin Komt weleens kijken 31 mrt 2010 #1 Hallo, waar zit bcm (body control module) bij vectra C ? bouwjaar 2002
J jaimey Post best veel 31 mrt 2010 #2 origineel gepost door sakin Hallo, waar zit bcm (body control module) bij vectra C ? bouwjaar 2002 hallo WTF doet de BCM:hmmz
origineel gepost door sakin Hallo, waar zit bcm (body control module) bij vectra C ? bouwjaar 2002 hallo WTF doet de BCM:hmmz
S sakin Komt weleens kijken 31 mrt 2010 #3 ik heb heleboel can bus storingen , heb gehoord mischn ligt aan de bcm, dus ik wil ff controleren of alles goed zit
ik heb heleboel can bus storingen , heb gehoord mischn ligt aan de bcm, dus ik wil ff controleren of alles goed zit
R royke2000 Post best veel 31 mrt 2010 #4 daar kan je zelf wijnig aan zien maar er zit er 1 links onder het dachbord en 1 onder de motorkap en 1 in het koffer en nog 1 in je stuurkolom en 1 achter je schakelpook sukses
daar kan je zelf wijnig aan zien maar er zit er 1 links onder het dachbord en 1 onder de motorkap en 1 in het koffer en nog 1 in je stuurkolom en 1 achter je schakelpook sukses
Nick-GSI Hoort bij de inboedel 31 mrt 2010 #5 bcm zit bij de voeten van de bestuurder achter de kap waar ook de motorkap handle zit
S sakin Komt weleens kijken 1 apr 2010 #6 bedankt voor de reacties, ik zal even wekend controleren of alle stekkers goed zit