Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Goedkope banden is ontzettend gevaarlijk. Ten eerste heb je géén wegligging, krijg je die kloemelen amper gebalanceerd en rij je lekker met een trilling in het stuur. Punt 2: goedkope banden zijn vaak zo beroerd dat ze zo snel slijten dat je met je 3e setje bezig bent terwijl je met een goede set banden nog steeds met de 1e set rijdt. Uiteindelijk ben je dus met goedkope zooi vaak nog duurder uit dan met een set echt goeie banden. Nóóit bezuinigen op banden, nóóit!
ja goed en ook goed uitgelijnt, maar ik ben er over uit wat het word BF goodrich G-force profiler. En heeft iemand daar ervaringen mee?
en had eigenlijk nog een vraag ik heb achter maar 215/55/17 en voor 215/50/17 maakt dat uit? want ik heb ook een lpg tank achterin is dat daar voor of kan ik ze gewoon gelijk trekken?
Voor en achter mag verschillend zijn, zolang ze links en rechts op dezelfde as maar hetzelfde zijn.
als je niet alle 4 de banden moet vervangen zou ik degenen die goed zijn erop laten, als je ze wel alle 4 gaat vervangen kun je beter 4 dezelfde banden erop laten leggen.
De LPG tank heeft geen invloed op wat voor maat de banden moeten zijn.