R.Frankhuisen
Post best veel
Ik merkte net met rijden dat als ik over een drempel(tje) heen rijd dat met inveren van de achterkant men wielen de wielkasten raken.. nu was mijn planning ook nog om men corsa te verlagen d.m.v een schroefset.. maar is dat wel verstandig omdat die nu al in de wielkasten komt.. hij word natuurlijk wel stugger..
banden maat is 195/50/15 en de velgen zijn 6,5 J
banden maat is 195/50/15 en de velgen zijn 6,5 J