ik zal eens kijken op nje draadje
maar ik wil geen xev moter in bouwen maar ook een c20xe
met een omega x20xev versnelings bak,achter as moet ik ook nog zoeken en vooras ook omdat mijn coupe een 1200 is , moet eerst de rotte carroserie perfect maken dan komt de ombouw pas ... maar wil liever alles van te voren alles weten en alles op vooraad hebben hhaa
lijkt me wel zo verstandig.... c20xe heb ik al uit mijn donor vectra2000 wel geen dis maar ik pas me kachel huis wel aan.....
[rquote=1898150&tid=144921&author=Bas_nl]Anders moet je maar eens ff in mijn draadje kijken.
Ik heb een city omgebouwd naar c20xe. Het is niet zomaar gedaan maar als je de tijd en ruimte er voor hebt is het goed te doen.
Ik ga nu toch weer het een en ander veranderen omdat ik over een aantal dingen niet te vreden ben. Hoogst waarschijnlijk komt er een binnenkort een c20xe met dis in te hangen. Dit is wel een aanrader. Maar volgens mij heeft zo’n x20xev al een dis ontsteking.
Wat het moeilijkste zal worden om te krijgen is een carterpan en een dikke achteras hoewel ik laatst op MP er weer een aantal te koop zag staan. Een tussenas kan je gewoon laten maken van van 2 bestaande assen voor niet al te veel.
Tja, met een beetje handigheid en creativiteit kom je der wel.
 
[/rquote]