astra h opcom china clone 2010 kan rec niet lezen

gtcz19dth

Post weinig
Hallo ik heb zojuist geprobeerd de speedlock functie te activeren met de opcom met china clone software

Voor mijn astra h 2004

het rare is ik kan de auto gewoon uitlezen maar als ik in de rec wil komen krijg ik geen waardes te zien oftewel geen verbinding

Iemand enig idee hoe dit kan ?

Mijn astra beschikt uiteraard gewoon over een rec

@mauricee93 wrote:Hallo ik heb zojuist geprobeerd de speedlock functie te activeren met de opcom met china clone software

Voor mijn astra h 2004

het rare is ik kan de auto gewoon uitlezen maar als ik in de rec wil komen krijg ik geen waardes te zien oftewel geen verbinding

Iemand enig idee hoe dit kan ?

Mijn astra beschikt uiteraard gewoon over een rec

Je kan eens een ander bouwjaar kiezen, en dan nogmaals proberen.

Oke, dat is vreemd ja, als je zeker weet dat je een REC hebt moet het gewoon werken, je kan eens proberen de software opnieuw te installeren.

Of als je windows 7 draait met de rechter muisknop op opcom klikken en openen als administrator kiezen, en dan weer proberen.

Het was bij een vriend op een oudere laptop met windows xp

Het was ook zijn opcom dus kan er helaas weinig aan testen Vreemd genoeg konden we alles uitlezen behalve de rec

Dus toen hebben we het maar opgegeven ik zal is een nieuwe post aanmaken of er iemand woonachtig is in Tiel of omgeving

Die eventueel beschikt over een tech2 of veel ervaring heeft met de opcom

You can find here who has tech2 or another opcom (maybe 2012 or 2014 version will work).

viewtopic.php?f=185&t=180864

Terug
Naar boven