@trashmetal wrote:dus in 1 uur en 5 minuten kun je dit gedaan hebben, knap
en je veer kan wel naast de schotel komen te zitten aan de voorzijde
als je achter ook -60 veren hebt geplaatst en daar bij vrijhangen van de wielen ook veel speling hebt
speel je met je leven want die kunnen er helemaal van onder klappen
of je rijd altijd als een opa, dan ben je safe
als je goed hard door een bocht gaat komt het grootste deel van het gewicht van de auto op een kant te hangen
zodat dus de veerpoot aan een kant ingedrukt word, en de andere kant uit getrokken....
en zo kan dus aan de voorzijde de veer naast de schotel komen te zitten, of op de rand kun je het beter noemen
aan de achterkant zou hij er zelfs vanonder kunnen klappen als de speling te veel is
en een originele schokbreker is berekend op een bepaalde slag/diepgang
met -60 zit je al over de helft dus is de kans heel groot dat ze lekslaan
haal de plastic topjes van je toplagers er maar eens af
NOGMAALS...
verlagen met originele schokdempers kan tot - 35 a -40
lager heb je kortere nodig
en hier in nederland komt je auto gewoon door de keuring als je het juist monteert, al ligt ie op de straat
En wat typ ik dan een paar posts terug ? Misschien was begrijpend lezen moeilijk bij jou ik weet het niet..
Ik citeer mijn vorige post; je originele schokdempers zijn zoiezo te lang als je in combinatie verlagingsveren steekt... Daar zijn die originele schokdempers ook niet voor gemaakt hè.
Ik met mijn TDS hard door een bocht... :???: , tis geen circuitauto dus waarom zou ik hard ermee gaan rijden, die dient louter en alleen voor droog op mijn werk te geraken. Men TDS heeft amper is de 140 aangetikt op de autostrade :wors