Astra F Vaassen
Komt hier geregeld
Hallo men opel astra f 1.6i 1993 c16NZ wil niet goed in zijn vrij. Het voelt net of de koppeling heel lichtjes in de vrij toch iets aangrijpt en de auto wil dan soms wel eens heel zachtjes vooruit rollen. Blijft de koppeling dan 'plakken' ofzo? Heb eigenlijk geen schik en tijd om die hele bak eraf te halen dus kan het helpen om de vbak olie te verversen? Zie trouwens geen aftapplug:hmmz Misschien dat de olie er al 17jaar inzit
Heb geen historie dus weet niet of het al een keer v.v. is.
Bvb
Bvb