ascona b hl-34-pl bestaat ie nog ????

ikdenman

Post veel
ik was vanavond in de doos met oude foto's aan het kijken en ik kwam er een tegen van mijn ouwe ascona b . van bj 1982 . ik weet nog dat ie in 1997 geloof ik naar marieenheem is gegaan ! weet iemand waar ie is ????? zou leuk zijn om te weten .

gr dennis

[rquote=1851952&tid=141331&author=asconahobbyist]leeft niet meer,kenteken is niet meer bekend,

[/rquote]

helaas ! was toen echt een super harde auto .

[rquote=1851952&tid=141331&author=asconahobbyist]leeft niet meer,kenteken is niet meer bekend,

[/rquote]

helaas ! was toen echt een super harde auto .

[rquote=1852055&tid=141331&author=kadettje-89]:kewlpics[/rquote]

sorry ben niet in het bezit van een scanner

[rquote=1852055&tid=141331&author=kadettje-89]:kewlpics[/rquote]

sorry ben niet in het bezit van een scanner

[rquote=1854776&tid=141331&author=Keesjr]Is die later van Owidio geweest? In Bastos rally kleuren?[/rquote]

geen idee !ik heb hem 1 jaar later eens langs de weg bij marieenberg zien staan toen had hij 4 hella's op de bumper en hij was nog steeds wit van kleur alleen zat er geel,rijs,zwarte opel biezen op ! ik denk dat ie toen bij demo team raalte reed ! maar dat weet ik niet zeker .

[rquote=1854776&tid=141331&author=Keesjr]Is die later van Owidio geweest? In Bastos rally kleuren?[/rquote]

geen idee !ik heb hem 1 jaar later eens langs de weg bij marieenberg zien staan toen had hij 4 hella's op de bumper en hij was nog steeds wit van kleur alleen zat er geel,rijs,zwarte opel biezen op ! ik denk dat ie toen bij demo team raalte reed ! maar dat weet ik niet zeker .

ik kan het kenteken niet lezen, maar volgens mij bedoelt kees deze :D

owidio.JPG

ik kan het kenteken niet lezen, maar volgens mij bedoelt kees deze :D

owidio.JPG

Terug
Naar boven