Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja, die kan je prima vervangen. Die van mij is ook helemaal aan het slijten.
Beste is om gelijk ook de hele voet te vervangen. Kwestie van je hemel los halen en dan los schroeven, nieuwe er op en dan weer de hemel vast en klaar.
@jraaf wrote:Ja, die kan je prima vervangen. Die van mij is ook helemaal aan het slijten.
Beste is om gelijk ook de hele voet te vervangen. Kwestie van je hemel los halen en dan los schroeven, nieuwe er op en dan weer de hemel vast en klaar.
Groet jraaf
Als ik het goed begrijp moet ik dus flink aan de klus.
Achterklep openen en bovenin de plastic kappen loshalen. Zitten geklikt. Dan rechtsboven ook de kappen loshalen en je hemel laten zakken. Met een zaklamp effe op zoek naar de schroef van je antennevoet. Stekker van je antenne losklikken en schroef losdraaien. Antenne afnemen, nieuwe erop en alles weer vastmaken.
@opel-limbo wrote:Achterklep openen en bovenin de plastic kappen loshalen. Zitten geklikt. Dan rechtsboven ook de kappen loshalen en je hemel laten zakken. Met een zaklamp effe op zoek naar de schroef van je antennevoet. Stekker van je antenne losklikken en schroef losdraaien. Antenne afnemen, nieuwe erop en alles weer vastmaken.
Greetz Roel
Hey Roel,
Super bedankt voor de duidelijke uitleg!
Hoop dat ik dit voor elkaar krijg met 2 linker handen :hmmz
@jraaf wrote:Ja, die kan je prima vervangen. Die van mij is ook helemaal aan het slijten.
@martklanderman wrote:Is gewoon droogte, heeft zowat elke auto. Maar je kan het gewoon vervangen, maar met 2 linker handen zal ik de auto dan maar naar de garage brengen daarvoor. De kappen breken zo af als je niet weet wat je doet.
ik heb de antenne voet heel goed afgeplakt zowel op de lak als net boven het gescheurde rubber.
heb met zwarte sicaflex kit of siliconnen kit zwart en dat is er hoor . de boel netjes afgekit voor zichtig met beetje therpenthine schoongemaakt zodat ik een mooie ronding had en de plakbandjes verwijdert niks mis mee ziet geen mens en prachtig dicht en voordeel dit scheurt ook niet meer koker kit kost 8€ en een antenne een versterkte kost gouw 50€ en hoop werk .