M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 9 jun 2009 #4 En Black Magic bedankt voor zijn schilder kunsten. :thumbup
B Black Magic Loopt hier de deur plat 9 jun 2009 #6 origineel gepost door mantamafkees01 En Black Magic bedankt voor zijn schilder kunsten. :thumbup geen dank robje ziet er mooi uit ook die revo´s onder de groene staan goed nu nog een paar te´s maken en andere soorten zoals de blackmagic en turbo viel wel mee met het demonteren van de wielen
origineel gepost door mantamafkees01 En Black Magic bedankt voor zijn schilder kunsten. :thumbup geen dank robje ziet er mooi uit ook die revo´s onder de groene staan goed nu nog een paar te´s maken en andere soorten zoals de blackmagic en turbo viel wel mee met het demonteren van de wielen
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 9 jun 2009 #7 Ging wel ja, ben er eigenlijk te lomp voor. Nu die Black Magic, Turbo, TE en Irmscher nog. :wub:thumbup:wors
Ging wel ja, ben er eigenlijk te lomp voor. Nu die Black Magic, Turbo, TE en Irmscher nog. :wub:thumbup:wors
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 10 jun 2009 #9 origineel gepost door Black Magic ben al begonnen met de te van johnnie Das al vlot, tijd te veel?
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 10 jun 2009 #10 origineel gepost door calike nice waar heb je die besteld ?:wub CK motorsport :thumbup
A a-manta-turbo Post best veel 11 jun 2009 #11 origineel gepost door Black Magic ben al begonnen met de te van johnnie kan helemaal niet heb het model hier nog
origineel gepost door Black Magic ben al begonnen met de te van johnnie kan helemaal niet heb het model hier nog
S schuitje Loopt hier de deur plat 8 jul 2009 #14 haha zou ik ook met de kadett moeten gaan doen, hebben we het hele meeting stel ook in de vitrine staan moet ik alleen wel op zoek naar een setje ally cat rally velgjes int miniatuur
haha zou ik ook met de kadett moeten gaan doen, hebben we het hele meeting stel ook in de vitrine staan moet ik alleen wel op zoek naar een setje ally cat rally velgjes int miniatuur