Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
een tijd terug 2de hands velgen gekocht. nogal lang moeten wachten tot ik ze terug had van de spuiter maar resultaat lijkt niet slecht. al hadden ze van mij wel iets groter gemogen.
Ziet er erg netjes uit, al moest ik wel 2 keer kijken voor het verschil tussen de 2 velgen
Iets meer velg en iets minder band zou er misschien wat mooier uit zien, al vind ik dit zo op de foto's er ook niet slecht uit zien
bedankt!
ik heb de bestaande banden weer gebruikt. misschien dat er in de toekomst toch nog 17 inch velgen onder komen. vind deze zelf klein uitvallen, ze zijn wel breder dan de andere velgen