B baboe Komt hier geregeld 18 apr 2010 #1 hoi hep een vectra c 2007 wat komt er bij kijken als ik er alarm wil inzetten origeneel wie weet hier wat over gr baboe
hoi hep een vectra c 2007 wat komt er bij kijken als ik er alarm wil inzetten origeneel wie weet hier wat over gr baboe
R RonaldH Hoort bij de inboedel 18 apr 2010 #3 Als je een certificaat moet hebben moet je het laten doen. Zo niet dan kan je zelf wat monteren, neem wel een can- bus alarm, dan werkt alles op je sleutel
Als je een certificaat moet hebben moet je het laten doen. Zo niet dan kan je zelf wat monteren, neem wel een can- bus alarm, dan werkt alles op je sleutel
2 2000 Hoort bij de inboedel 18 apr 2010 #4 ik heb het ooit eens gevraagd, kwam op ongeveer 450 euro bij de dealer.(vectra gts 2003)
W wally-astra Lid 18 apr 2010 #5 Zit er ook over na te denken maar kan niet echt een goede site vinden. Iemand een site? Ik zoek voor een Astra gtc uit 2007 iets.
Zit er ook over na te denken maar kan niet echt een goede site vinden. Iemand een site? Ik zoek voor een Astra gtc uit 2007 iets.
B BlackRoseNL Lid 19 apr 2010 #6 origineel gepost door speaker Ligt er aan of je vec is voorbereid !? Maar hoe weet je of hij is voorbereid? :hmmz
origineel gepost door speaker Ligt er aan of je vec is voorbereid !? Maar hoe weet je of hij is voorbereid? :hmmz
S speaker Hoort bij de inboedel 19 apr 2010 #7 ligt er een stekker boven de hemel en eentje achterin ( links )