K komaksiut Lid 12 jul 2009 #1 wie kan me helpen ik ben een alarm aan het inbouwen in een calibra maar nu staat er dat ik de draden van de deurvergrendeling voor opn en dicht moet kappen en anders aansluiten moet ik dit bij elke deur of op een centraal punt??? mvg komaksiut
wie kan me helpen ik ben een alarm aan het inbouwen in een calibra maar nu staat er dat ik de draden van de deurvergrendeling voor opn en dicht moet kappen en anders aansluiten moet ik dit bij elke deur of op een centraal punt??? mvg komaksiut
I IMpY Komt hier geregeld 12 jul 2009 #2 linker deur kun je gebruiken deze schakelt de rest ook vanzelf mee. PS. Stel je eventjes voor in het voorstel topic, is wel zo netjes. groeten Twan
linker deur kun je gebruiken deze schakelt de rest ook vanzelf mee. PS. Stel je eventjes voor in het voorstel topic, is wel zo netjes. groeten Twan