inderdaad, als je die normale schakelkast zag onder de stoel , dan is daar wel een mogelijkheid om die stekkertje aan te klikken. Had ik dus gedaan, maar mijn computer herkende de zij-airbag dus niet en gaf storing (rood lampje op dashboard) daarna de stekkertjes losgehaald, terug naar de garage en gereset (dat reseten moet dan want dat krijg je zelf niet voor elkaar) nu hangen ze ook los bij mij