Ik heb 'm inigebouwd! Alleen niet in een Agila, maar in een Wagon R+ die ik tot Agila verbouw. M.i. ziet een Agila er gewoon beter uit
Als opvolger van de Corsa wilde ik eigenlijk weer een Opel, maar met de eisen die ik had (automaat en cruisecontrol) kwam ik terecht in een heel ander budget... Dat ging dus niet door. Ook nog proefgereden met een Agila, maar helaas, geen cruisecontrol, en ja, ik wilde toch graag een automaat.
Maar wat schetst mijn verbazing, er werd mij een Suzuki Wagon R+ aangeboden. Nóóit aan gedacht, wel aan een Agila, en toen viel het muntje: waarom van de Wagon R+ geen Agila maken? Dus daar ben ik nu lekker mee bezig.
het slachtoffer:
met gedateerd navigatiesysteem:
uit mijn archief een embleem opgediept en een 1.3 logo gevonden in dezelfde stijl:
nieuwe middenconsole, meteen een kleurtje gegeven:
past mooi!
Opel radio aangeschaft en gemonteerd, incl. een zelfgemaakt kabelboompje voor het display:
afschuwelijke Suzuki-bumper eraf...
en een Opel-bumper erop
Volgende stap is de speakers aanpassen, achterin speakers plaatsen, de Cruisecontrol via een Opel stuurschakelaar laten functioneren en dan eens even kijken hoe ik het suzuki-embleem aan de voorkant kan verdoezelen. Ik moet eigenlijk een kunststoffen plaatje maken dat in het gat van het embleem past, en dan een cirkel maken die ik daarop lijm, waarop vervolgens het Opel embleem past...
Ook ben ik nog op zoek naar iemand die de Suzuki achterlichten wil ruilen tegen Opel achterlichten. 1 op 1 wissel dus ach...